MENU
  • YEREL HABERLER
  • EĞİTİM
  • ASAYİŞ
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • YEREL HABERLER
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • Künye
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • Nöbetçi Eczaneler
  • E-Dergi
  • Resmi Reklamlar
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
Ankara
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
  • ANKARA HABERLERİ
  • GÜNDEM
  • ULUSAL HABERLER
  • POLİTİKA
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • KÜLTÜR SANAT
  • SAĞLIK
Kapat

İlki düzenlenen Aksaray Bisiklet Festivali’nde renkli görüntüler oluştu

Ana SayfaUlusal Haberlerİlki düzenlenen Aksaray Bisiklet Festivali’nde renkli görüntüler oluştu
İlki düzenlenen Aksaray Bisiklet Festivali’nde renkli görüntüler oluştu

Aksaray Belediye Başkanı Evren Dinçer: ”Çevre ve doğa dostu, insan sağlığına faydalı, ekonomik, ulaşımı rahatlatan bisiklet kullanımını Aksaray’da doğal hayatın bir parçası haline getirmeye çalışıyoruz”

12 Haziran, 2021, Cumartesi 15:30
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt
Abone ol

AKSARAY (AA) Aksaray Belediyesince düzenlenen 1. Aksaray Bisiklet Festivali, "Yeşil Aksaray İçin Pedallıyoruz" sloganıyla başladı.

15 Temmuz Milli İrade Meydanı'nda bisikletseverlerle bir araya gelen Aksaray Belediye Başkanı Evren Dinçer bir süre sohbet etti.

Bankalar Caddesi'nde Dinçer'in startıyla başlayan festivalde bisikletçiler Kılıçarslan Parkı'na kadar 5 kilometre pedal çevirdi.

Festivalde Aksaray Belediyesince yürütülen ve Türk Telekom iş birliğiyle sürdürülen Yeni Nesil Bisiklet Sistemi Projesi de hayata geçirildi.

Dinçer, gazetecilere yaptığı açıklamada, kentte yapımına başlanılan 17 kilometrelik bisiklet yolu projesinin sürdüğünü söyledi.

"Bu projemiz bittiğinde kentteki bisiklet yolu toplamda 29 kilometreye çıkacak. 11 istasyonumuzda 120 bisikletimiz olacak." diyen Dinçer şunları kaydetti:

"Bisiklet kullanımını yaygınlaştırmak istiyoruz. Çevre ve doğa dostu, insan sağlığına faydalı, ekonomik, ulaşımı rahatlatan bisiklet kullanımını Aksaray'da doğal hayatın bir parçası haline getirmeye çalışıyoruz. Spor yapmanın yanında bisikletin bir ulaşım aracı olduğuna dikkati çekmek için bu farkındalık programını hayata geçirdik. Hemşerilerimiz programa yoğun bir katılım gösterdi."

Festivale bisikletini süsleyerek katılan ev hanımı Fatma Boran ise bu gibi etkinliklere çok ihtiyaçları olduğunu belirtti.

Kovid19 sürecinde evlere kapandıkları için çok bunaldıklarını vurgulayan Boran, "Çok güzel bir etkinlik. Vatandaşlarımız da çok yoğun katılım gösterdi. Çok mutlu oldum. Tüm halkımızın böyle bir şeye çok ihtiyacı varmış, buradan o anlaşılıyor." diye konuştu.

Programa Vali Yardımcısı Yasin Ardıç, Gençlik ve Spor İl Müdürü Aslan Yıldız ve çok sayıda bisikletsever katıldı.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
İbrahim

İbrahim

Mail: [email protected]
Tüm yazıları

Yorum Yazın

Haymana Belediye Başkanı Levent Koç CHP'den İstifa Etti
Sincan Belediyesi Türk Musikisi Konservatuvarı’nda Mezuniyet Coşkusu
Türk Dünyasının Kalbi Ankara'da Atacak Ankara'nın Tarihi, Kültürel ve Manevi Mirası Uluslararası Çalıştayda Ele Alınacak
Türk Dünyasının Kalbi Ankara'da Atacak Ankara'nın Tarihi, Kültürel ve Manevi Mirası Uluslararası Çalıştayda Ele Alınacak
Altındağ Belediyesinden Evlenecek Çiftlere Damatlık Desteği
Mamak Şehitleriyle Yaşıyor Şahit Belgeseli Gelecek Nesillere Emanet Edildi
Karabağ’ın Sesi Adana’dan Dünyaya Yükseldi
Altındağlı Minikler İlk Diplomalarını Aldı Mezuniyet Coşkusu Renkli Görüntülere Sahne Oldu
Altındağ’a Anlamlı Yatırım Zehra Sena Gültekin Kreşi Hizmete Açıldı
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü’nden Türk Dünyası Kültürüne Anlamlı Katkı
Turizmin En İyileri ATİD’in Geleneksel Gecesinde Ankara’da Buluştu
Aziz Yıldırım Geri Döndü Borcu Ödemeden Gitmeyeceğiz
Destici Yeniden BBP Genel Başkanlığı’na Seçildi
Sincan’da Miniklere Görkemli Mezuniyet 3 Binin Üzerinde Veli ve Çocuk Yıl Sonu Resepsiyonunda Buluştu
Tarkan Ankara'da On Binleri Coşturdu
Ankara'da NATO Zirvesi Tedbirleri Kapsamında 9 İlçede İdari İzin Uygulanacak
Vergi Konseyinin Yeni Başkanı Abdullah Erdem Cantimur Oldu
Altındağ'a Üç Yeni Yatırım
Havalimanlarında Ücretsiz İçme Suyu Dönemi Başlıyor
Sincan'da Bayram Boyunca 720 Personel Sahada Görev Yaptı

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
KünyeGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Redaktör Haber 2022 | Yazılım: Onemsoft