MENU
  • YEREL HABERLER
  • EĞİTİM
  • ASAYİŞ
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • YEREL HABERLER
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • Künye
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • Nöbetçi Eczaneler
  • E-Dergi
  • Resmi Reklamlar
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
Ankara
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
  • ANKARA HABERLERİ
  • GÜNDEM
  • ULUSAL HABERLER
  • POLİTİKA
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • KÜLTÜR SANAT
  • SAĞLIK
Kapat

Sivas’ta Kovid19’a karşı aşılama çalışmaları kesintisiz sürüyor

Ana SayfaUlusal HaberlerSivas’ta Kovid19’a karşı aşılama çalışmaları kesintisiz sürüyor
Sivas’ta Kovid19’a karşı aşılama çalışmaları kesintisiz sürüyor

Numune Hastanesi Başhekim Yardımcısı Rağıp Sarıismailoğlu:”İkna timlerimiz ev ev gezip aşının faydalarını anlatıyor. Nisan ayında yaklaşık 250 vatandaşımızı ikna ettiler”

20 Mayıs, 2021, Perşembe 13:00
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt
Abone ol

SİVAS (AA) Sivas Numune Hastanesi Başhekim Yardımcısı Rağıp Sarıismailoğlu, yeni tip koronavirüse (Kovid19) karşı aşı çalışmalarının yoğun şekilde devam ettiğini söyledi.

Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Dr. Rağıp Sarıismailoğlu, AA muhabirine, Numune Hastanesi bünyesindeki Kovid19 bölümü olarak belirlenen Çok Amaçlı Geriatri Merkezi'nde (ÇAGEM) aşılama çalışmalarının tüm hızıyla sürdüğünü belirtti.

Günlük yaklaşık 1500 kişiye aşı uyguladıklarını anlatan Sarıismailoğlu, "Aşı polikliniğinde 09.00 ile 23.00 saatleri arasında kesintisiz aşı hizmet veriyoruz. Taşrada da 112 ve Halk Sağlığı ekibimizle aşılamayı son sürat devam ettiriyoruz." dedi.

Sarıismailoğlu, kentte yaklaşık 125 bin kişiye birinci, 100 bin civarında kişiye de ikinci doz aşılarının yapıldığını aktararak, şunları kaydetti:

"Tüm vatandaşlarımıza sırası geldikçe aşılanmasını öneriyoruz. Bunu yapacak, yetişecek imkanımız var. Özelikle Halk Sağlığı ekiplerine buradan çok teşekkür etmek istiyorum. Sivas geniş bir coğrafyaya yayılmış durumda, taşramız çok geniş ama mevsim şartlarına bakmaksızın gece gündüz demeden tüm vatandaşlarımıza, evde yatalak olan herkese gidip aşılarını yaptılar. Mobil ekiplerimiz ve ambulans ekiplerimiz herhangi bir olumsuzluğa karşı hazır bulundu. Merkezde de ihtiyacı olan, yatalak olup hastaneye gelemeyen kimselere de aşıları gidilip bizzat yapıldı."

Oluşturdukları ikna timleri ile sırası geldiği halde aşı olmayanları ikna ettiklerini dile getiren Sarıismailoğlu, "Müdürlüğümüzün kurmuş olduğu ekipler, ev ev aşı olmamış vatandaşları gezerek onların da aşı olması gerektiğini anlattılar." diye konuştu.

"Nisan ayında 250 kişi ikna edildi"

Aşılamanın, hastaneye yatışları azalttığına dikkati çeken Sarıismailoğlu, şöyle devam etti:

"İki doz aşısını olmuş, üzerinden 10 gün geçmiş ve bağışıklığı tam oluşmuş hiçbir vatandaşımızda yoğun bakım endikasyonu gelişmedi. Bu açıdan aşılama çok önemli, şu an elimizdeki en önemli silah. Hakkınız gelir gelmez, mutlaka en yakın merkeze giderek aşınızı olun. Gidemiyorsanız, halk sağlığı ekiplerimize, 182'ye haber vererek gelip aşılamanızı evde yapalım. İkna timlerimiz ev ev gezip aşının faydalarını anlatıyor. Nisan ayında yaklaşık 250 vatandaşımızı ikna ettiler."

Aşı alanı sorumlu hemşiresi Nuray Yıldırım ise 12 aşı odası oluşturduklarını söyledi.

İlk doz Kovid19 aşısı olan İlyas Çağlar da kendilerine bu imkanı sunan devlet yetkililerine teşekkür ederek, "Bu hizmeti para ile arasak bulamayız, alamayız ve gücümüz yetmez. Allah herkesten razı olsun ama vatandaş da duyarlı olup aşısını olsun." ifadelerini kullandı.

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
İbrahim

İbrahim

Mail: [email protected]
Tüm yazıları

Yorum Yazın

Haymana Belediye Başkanı Levent Koç CHP'den İstifa Etti
Sincan Belediyesi Türk Musikisi Konservatuvarı’nda Mezuniyet Coşkusu
Türk Dünyasının Kalbi Ankara'da Atacak Ankara'nın Tarihi, Kültürel ve Manevi Mirası Uluslararası Çalıştayda Ele Alınacak
Türk Dünyasının Kalbi Ankara'da Atacak Ankara'nın Tarihi, Kültürel ve Manevi Mirası Uluslararası Çalıştayda Ele Alınacak
Altındağ Belediyesinden Evlenecek Çiftlere Damatlık Desteği
Mamak Şehitleriyle Yaşıyor Şahit Belgeseli Gelecek Nesillere Emanet Edildi
Karabağ’ın Sesi Adana’dan Dünyaya Yükseldi
Altındağlı Minikler İlk Diplomalarını Aldı Mezuniyet Coşkusu Renkli Görüntülere Sahne Oldu
Altındağ’a Anlamlı Yatırım Zehra Sena Gültekin Kreşi Hizmete Açıldı
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü’nden Türk Dünyası Kültürüne Anlamlı Katkı
Turizmin En İyileri ATİD’in Geleneksel Gecesinde Ankara’da Buluştu
Aziz Yıldırım Geri Döndü Borcu Ödemeden Gitmeyeceğiz
Destici Yeniden BBP Genel Başkanlığı’na Seçildi
Sincan’da Miniklere Görkemli Mezuniyet 3 Binin Üzerinde Veli ve Çocuk Yıl Sonu Resepsiyonunda Buluştu
Tarkan Ankara'da On Binleri Coşturdu
Ankara'da NATO Zirvesi Tedbirleri Kapsamında 9 İlçede İdari İzin Uygulanacak
Vergi Konseyinin Yeni Başkanı Abdullah Erdem Cantimur Oldu
Altındağ'a Üç Yeni Yatırım
Havalimanlarında Ücretsiz İçme Suyu Dönemi Başlıyor
Sincan'da Bayram Boyunca 720 Personel Sahada Görev Yaptı

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
KünyeGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Redaktör Haber 2022 | Yazılım: Onemsoft