MENU
  • YEREL HABERLER
  • EĞİTİM
  • ASAYİŞ
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • YEREL HABERLER
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • Künye
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • Nöbetçi Eczaneler
  • E-Dergi
  • Resmi Reklamlar
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
Ankara
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
  • ANKARA HABERLERİ
  • GÜNDEM
  • ULUSAL HABERLER
  • POLİTİKA
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • KÜLTÜR SANAT
  • SAĞLIK
Kapat

Niğde ve Aksaray valilikleri Narlıgöl’ü turizme kazandırmak için çalışma başlattı

Ana SayfaUlusal HaberlerNiğde ve Aksaray valilikleri Narlıgöl’ü turizme kazandırmak için çalışma başlattı
Niğde ve Aksaray valilikleri Narlıgöl’ü turizme kazandırmak için çalışma başlattı

01 Mayıs, 2021, Cumartesi 22:00
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt
Abone ol

NİĞDE (AA) Niğde ve Aksaray valilikleri, iki ilin sınırları arasında yer alan ve kalp şeklindeki görüntüsüyle ziyaretçilerin ilgisini çeken Narlıgöl'ün turizme kazandırılması için proje hazırlayacak.

Niğde Valisi Yılmaz Şimşek ve Aksaray Valisi Hamza Aydoğdu, beraberindekilerle Narlıgöl'de yürütülecek projeler kapsamında incelemelerde bulundu.

Vali Şimşek, burada gazetecilere yaptığı açıklamada, Narlıgöl'ün önemli bir tabiat varlığı olduğunu söyledi.

Gölün kalp şeklinde ve Kapadokya bölgesinin tek krater gölü olmasıyla dikkati çektiğini belirten Şimşek, şunları kaydetti:

"Burası bölge turizm merkezi. Önemli bir termal turizm potansiyelini de bünyesinde barındırıyor. Narlıgöl hem Aksaray hem de Niğde sınırında yer alıyor, dolayısıyla hem Niğde'nin hem de Aksaray'ın ortak değeri. Bize düşen görev, bu güzel tabiat varlığına hem Niğdeliler hem de Aksaraylılar olarak sahip çıkmak, bizden sonraki nesillere en iyi şekilde bu gölü aktarmak, projeler üretmek. Nitekim, Aksaray ve Niğde valiliklerimizin çalışmaları var. Bu projelerimizi gerçekleştirdiğimizde buranın turizm potansiyeli daha da artacak. Buraya gelen yerli ve yabancı turist sayısı daha da yükselecek. Bu projeler gerçekleştiği zaman burası marka bir yer haline gelecek."

Vali Aydoğdu da Narlıgöl'e hem Niğde'yi hem de Aksaray'ı çok güzel temsil edecek güzel projeler yapmak istediklerini dile getirdi.

Narlıgöl'e güzel tesisler yapacaklarına işaret eden Aydoğdu, şöyle konuştu:

"Şimdiden insanlarımız geliyor buraya. Aileleriyle gelen vatandaşlarımız yukarıdan gölü seyredecekler hem de yürüyecekler, dinlenecekler. Bunların hepsi ortaya çıktığı zaman hem iç turizme hem de dış turizme çok büyük katkısı olacaktır. Çok güzel çalışmalar yaptı arkadaşlarımız. Bizim üretmekten, halkımıza hizmet sunmaktan başka çaremiz yok. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum."

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
İbrahim

İbrahim

Mail: [email protected]
Tüm yazıları

Yorum Yazın

Haymana Belediye Başkanı Levent Koç CHP'den İstifa Etti
Sincan Belediyesi Türk Musikisi Konservatuvarı’nda Mezuniyet Coşkusu
Türk Dünyasının Kalbi Ankara'da Atacak Ankara'nın Tarihi, Kültürel ve Manevi Mirası Uluslararası Çalıştayda Ele Alınacak
Türk Dünyasının Kalbi Ankara'da Atacak Ankara'nın Tarihi, Kültürel ve Manevi Mirası Uluslararası Çalıştayda Ele Alınacak
Altındağ Belediyesinden Evlenecek Çiftlere Damatlık Desteği
Mamak Şehitleriyle Yaşıyor Şahit Belgeseli Gelecek Nesillere Emanet Edildi
Karabağ’ın Sesi Adana’dan Dünyaya Yükseldi
Altındağlı Minikler İlk Diplomalarını Aldı Mezuniyet Coşkusu Renkli Görüntülere Sahne Oldu
Altındağ’a Anlamlı Yatırım Zehra Sena Gültekin Kreşi Hizmete Açıldı
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü’nden Türk Dünyası Kültürüne Anlamlı Katkı
Turizmin En İyileri ATİD’in Geleneksel Gecesinde Ankara’da Buluştu
Aziz Yıldırım Geri Döndü Borcu Ödemeden Gitmeyeceğiz
Destici Yeniden BBP Genel Başkanlığı’na Seçildi
Sincan’da Miniklere Görkemli Mezuniyet 3 Binin Üzerinde Veli ve Çocuk Yıl Sonu Resepsiyonunda Buluştu
Tarkan Ankara'da On Binleri Coşturdu
Ankara'da NATO Zirvesi Tedbirleri Kapsamında 9 İlçede İdari İzin Uygulanacak
Vergi Konseyinin Yeni Başkanı Abdullah Erdem Cantimur Oldu
Altındağ'a Üç Yeni Yatırım
Havalimanlarında Ücretsiz İçme Suyu Dönemi Başlıyor
Sincan'da Bayram Boyunca 720 Personel Sahada Görev Yaptı

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
KünyeGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Redaktör Haber 2022 | Yazılım: Onemsoft