MENU
  • YEREL HABERLER
  • EĞİTİM
  • ASAYİŞ
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • YEREL HABERLER
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • Künye
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • Nöbetçi Eczaneler
  • E-Dergi
  • Resmi Reklamlar
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
Ankara
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
  • ANKARA HABERLERİ
  • GÜNDEM
  • ULUSAL HABERLER
  • POLİTİKA
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • SPOR
  • KÜLTÜR SANAT
  • SAĞLIK
Kapat

Kayseri’de belediye personeline Kovid19 aşısı yapımı başladı

Ana SayfaUlusal HaberlerKayseri’de belediye personeline Kovid19 aşısı yapımı başladı
Kayseri’de belediye personeline Kovid19 aşısı yapımı başladı

16 Haziran, 2021, Çarşamba 14:30
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt
Abone ol

KAYSERİ (AA) Melikgazi ve Yahyalı belediyelerinde personele Kovid19 ile mücadele kapsamında aşı yapıldı.

Melikgazi Belediye Başkanı Mustafa Palancıoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, mesai saatinin başlaması ile hizmet binası içinde bulunan sağlık ünitesinde personelin sıra ile aşı olmaya başladığını belirtti.

İl Sağlık Müdürü Ali Ramazan Benli ve ekibine teşekkür eden Palancıoğlu, şunları kaydetti:

"Sağlık çalışanlarımız tüm personelimizi şu anda ana binamızda aşılamaya başladı. Yarın da şantiyede başlayacak. 1800'e yakın çalışanımız aşı olacak. Pandemi döneminde özveri ile çalışan Sağlık Bakanımız Fahrettin Koca ve sağlık çalışanlarımıza çok teşekkür ederim. Biz de belediye olarak sağlık kurumlarımıza ve çalışanlarımıza en büyük desteği veriyoruz. Çöp toplama, cenaze hizmetleri, yol yapımı gibi ekiplerimiz gece gündüz çalışıyorlar. Bu kapsamda da bu aşılamaların yapılması çok önemli. 1 hafta içerisinde bu çalışmayı tamamlayacağız."

Sağlık Bakanlığı tarafından Kovid19'a karşı başlatılan aşılama kampanyasına Yahyalı Belediyesi de katıldı.

İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından Yahyalı Belediyesinde görev yapan işçi ve memurlara ilk doz aşıları yapıldı.

Belediye bahçesinde ilk aşıyı Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk yaptırdı.

Sağlık Bakanlığının 81 ilde çok hızlı bir şekilde aşılama kampanyası başlattığını belirten Öztürk, "İlçemizde de bu kampanya devam ediyor. Bugün de belediyemizde çalışan işçi ve memur kardeşlerimiz ile birlikte aşı oluyoruz. Hem kendi personelime hem de ilçemizde yaşayan vatandaşlarımıza örnek olması için ilk aşıyı ben oldum. Aşı olmaya insanları teşvik etmek için bizlerin önder olması gerekiyor. Sağlık Bakanımızın da dediği gibi bu yaz maske takacağımız son yaz olacak. Bu sıkıntılı günlerimizi ancak aşılama ile atlatacağız. Bunu Dünya Sağlık Örgütü de kabul etti. Biz de buna inanıyor ve belediye personeli olarak aşımızı yaptırıyoruz." ifadelerini kullandı.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
İbrahim

İbrahim

Mail: [email protected]
Tüm yazıları

Yorum Yazın

Haymana Belediye Başkanı Levent Koç CHP'den İstifa Etti
Sincan Belediyesi Türk Musikisi Konservatuvarı’nda Mezuniyet Coşkusu
Türk Dünyasının Kalbi Ankara'da Atacak Ankara'nın Tarihi, Kültürel ve Manevi Mirası Uluslararası Çalıştayda Ele Alınacak
Türk Dünyasının Kalbi Ankara'da Atacak Ankara'nın Tarihi, Kültürel ve Manevi Mirası Uluslararası Çalıştayda Ele Alınacak
Altındağ Belediyesinden Evlenecek Çiftlere Damatlık Desteği
Mamak Şehitleriyle Yaşıyor Şahit Belgeseli Gelecek Nesillere Emanet Edildi
Karabağ’ın Sesi Adana’dan Dünyaya Yükseldi
Altındağlı Minikler İlk Diplomalarını Aldı Mezuniyet Coşkusu Renkli Görüntülere Sahne Oldu
Altındağ’a Anlamlı Yatırım Zehra Sena Gültekin Kreşi Hizmete Açıldı
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü’nden Türk Dünyası Kültürüne Anlamlı Katkı
Turizmin En İyileri ATİD’in Geleneksel Gecesinde Ankara’da Buluştu
Aziz Yıldırım Geri Döndü Borcu Ödemeden Gitmeyeceğiz
Destici Yeniden BBP Genel Başkanlığı’na Seçildi
Sincan’da Miniklere Görkemli Mezuniyet 3 Binin Üzerinde Veli ve Çocuk Yıl Sonu Resepsiyonunda Buluştu
Tarkan Ankara'da On Binleri Coşturdu
Ankara'da NATO Zirvesi Tedbirleri Kapsamında 9 İlçede İdari İzin Uygulanacak
Vergi Konseyinin Yeni Başkanı Abdullah Erdem Cantimur Oldu
Altındağ'a Üç Yeni Yatırım
Havalimanlarında Ücretsiz İçme Suyu Dönemi Başlıyor
Sincan'da Bayram Boyunca 720 Personel Sahada Görev Yaptı

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
24 Saat  Ankara Haberleri I Redaktör Haber
KünyeGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Redaktör Haber 2022 | Yazılım: Onemsoft